Novi cenovnik i gomilu novih naslova!
(prestaro za odgovor)
NSigrice
2004-09-19 08:06:56 UTC
30000 naslova!!!

Za sve informacije oko kataloga posaljite mail na ***@yahoo.com
ili se javite na telefon 064/157-36-12

Novi cenovnik vazi od 20.09.2004. :

1. Igre, programi, enciklopedije i filmovi:
- 80 dinara verbatim u kesici sa slikom (preko 5 cdova)
- 85 dinara verbatim u slim kutijici sa slikom (preko 5 cdova)
- 70 dinara verbatim u kesici sa slikom (preko 15 cdova)
- 75 dinara verbatim u slim kutijici sa slikom (preko 15 cdova)

2. Audio i Mp3:
- 120 Audio album,
- 150 dinara Mp3 izbor albuma.

3. DVD naslovi:
- DVD naslovi 200 dinara po dvd-u

Na deset kupljenih cd-ova jedan gratis po vasem izboru (vazi samo za stavku
pod jedan).

ps. Naznacite koji vas katalozi zanimaju. Da nebih vam slao sve posto
ukupno ima oko 1.5 mb kataloga.

DVD naslovi, Igrice, Programi, Enciklopedije i DivX je od 150kb
Katalog Muzike je oko 1 mb

Molim vas naglasite sta vas interesuje tacno!!!
Zrle
2004-10-03 13:31:50 UTC
Posalji mi katalog DVD-a. Jel mora postom da mi isporucis ili mozemo da se
nadjemo u gradu?