Mala tema za sve
(prestaro za odgovor)
Fijaker Stari
2004-09-03 11:17:11 UTC
Dadaistichka :))))))))))

Mala dadaistichka tema

Ding-dong. Dobar dan, gospodo Beverli Hils.
Lep dan danas, samo shto je Sunce, taj krvnik
stari, przhilo danas, kao rumunska lampa moju
prekrasnu biljku. Mada, bila je i jedna nesre-
ca. Elem, otishla mi je karablajzna na kolima,
pa sam morao da je zamenim novom.
I odvezem ja tako moj autic kod onog chike
shto mu prchka po motoru jako.
Odmah mu je prepisao novu gefufnu ! I hladan
oblog na hladnjak. Kazhe, propeleri mi odlichno
rade, saamo nemooj da te Rade, Rade, Rade.
A ja mu kazhem: "Bezhiii, matoriii, nemoj da te
tera maler !" A kade je chuo da maler, a tako
se zove moj auto, ima teranje, odmah mu je
prepisao kuru motornog ulja, kao lubrikant...
Kazhe, da podmazhe. Ja ga namazhem celog i
onda je ko supermen.
"Jaooooooo, shto vam je lep taj ford opel seda-
msto chetres i kec ! Samo, burazeru, mnogo ti
je stara shasija. Šta ce ribe reci..."
Ma, shta ce mi reci ?
Brate Smogonja, tako ti ugljen dioksida...
-"Ma, shta ce reci pop Krsto iz Tamjanika ?"
Zbogom, moja shofershajbno...
Dovidjeenjaaa, dovidjenjce i lepo se provediiiiii...
Harmonika svira: "Rade, Rade, Rade..."
"Ma, bezhiiii, matoriiii, nemoj da te tera maler !",
prosiktah kao ljuta guja.
A, da... Danas mi je umro psihijatar. Tachno na
rodjendan! Najlepshi poklon koji je neko mogao
da mi priredi. Preparirali su ga i izlozhili u muzeju,
pogodi kojem... Pokoj mu dushi sada. Sada, kada,
a, da ! Ma, cuti crni, uhvatili su ga crni Bugari i
gurnuli su mu ogroman shpric u dupe ! Tol'ko su
mu brizgali kljuchalu vodu da mu sva creva bila
skuvana...
A, onda su ga rasporili i dali psima da mezete.
Mozhete misliti veselja...
A, gurnuli su mu glavu u ogromno zvono tako
da je chuo samo dzhingl, dzhingl dok su ga
psovali rechima: "Ti cesh nama da kenjash shta se
jebe !!!"...
Vjechnaja pamet, vjechnaja pamet, vjeechnajaaa
paameeet...
Ahm, kahm... dakle, danas braco i sestre pra-
znujemo Prepametnog Psihijatra Bugarskog.
"Srecna slava, domacine!" viche Smrt iz mase.
"Prepametni psihijatri... izhe mozak ispirashe i le-
kic popishe... Molitejsja Bogu jako skazat sranija
radosnaja dusham nashim..."
A zatim:
"Milojko, donesi onu moju konjsku tabletnu !!!"
Okret... okret...
"Apostolov govnogadjatelju, muchenika secikeso...
Ludakov pohvalo... Prepametni Psihijatru Buga-
rski... Moli Boga jako budet ispirajet mozge na-
she..."
Prelij vinom i urinom... I dodaj po ukusu...
Zbogom, Ding Dong, moja konkubino !
RV
2004-09-03 15:15:10 UTC
Post by Fijaker Stari
Dadaistichka :))))))))))
Mala dadaistichka tema
pa, dobro, shta je velika dadaistichka tema ?
Nemanja Simovic
2004-09-03 18:59:22 UTC
Je li bre :) ¹ta ti misli¹ da ti ja èitam ovoliko teksta. Manje pij i manje æe¹
imati inspiracije :)
Post by Fijaker Stari
[...]
je stara shasija. ©ta ce ribe reci..."
Shadow
2004-09-04 21:20:16 UTC
Post by Nemanja Simovic
Je li bre :) ¹ta ti misli¹ da ti ja èitam ovoliko teksta. Manje pij i manje æe¹
imati inspiracije :)
A ti nauci da kvotujes :)
--
And the beast shall be made legion. Its numbers shall be increased a thousand
thousand fold. The din of a million keyboards like unto a great storm shall
...from The Book of Mozilla, 3:31(Red Letter Edition)
Nemanja Simovic
2004-09-05 20:42:40 UTC
Ma neki put me mrzi da brisem.
Shadow
2004-09-06 18:50:39 UTC
Post by Nemanja Simovic
Post by Shadow
A ti nauci da kvotujes :)
Ma neki put me mrzi da brisem.
1) odgovor se pise ISPOD citata
2) nabavi news klijent koji skracuje citat automatski ako te vec mrzi
Nemanja Simovic
2004-09-08 08:14:59 UTC
Asto ljudi toliko mrze OE to mi nije jasno :)))))))))))
Shadow
2004-09-09 07:55:01 UTC
Post by Nemanja Simovic
Post by Shadow
1) odgovor se pise ISPOD citata
2) nabavi news klijent koji skracuje citat automatski ako te vec mrzi
Asto ljudi toliko mrze OE to mi nije jasno :)))))))))))
Traume iz detinjstva :)))))))))))))
Fijaker Stari
2004-09-05 11:49:50 UTC
Je li bre :) šta ti misliš da ti ja čitam ovoliko teksta. Manje pij i
manje ćeš
imati inspiracije :)
A, vidi ti novajliju... Ne, brini, samo ti prati usenet, pa cesh se navici i
na vece poruke od ovoga. Je li, kako ti se svidja ???

--

Fijaker Stari, gospodin sa sheshirom i shtapom.
mailto:***@mail.ru
Celt

Je l' ovo tvojih ruku delo ?
Fijaker Stari
ako si pandur: nije :))))
Celt
2004-09-05 17:37:49 UTC
Post by Fijaker Stari
ako si pandur: nije :))))
Sto ako sam pandur ? Da te ne pojurim zbog te droge na kojoj si bio dok
si ovo pisao :> Kladim se da ti je na zidu okacen Rembo ili Malarme
Fijaker Stari
2004-09-07 10:36:42 UTC
Post by Celt
Post by Fijaker Stari
ako si pandur: nije :))))
Sto ako sam pandur ? Da te ne pojurim zbog te droge na kojoj si bio dok
to sam pisao pri chistoj svesti i zdravoj pameti.
Post by Celt
Kladim se da ti je na zidu okacen Rembo ili Malarme
ma, jok. posteri... a kada se preselim mozhda okachim i neku
umetninu.
Celt
2004-09-07 16:37:43 UTC
Post by Fijaker Stari
Post by Celt
Post by Fijaker Stari
ako si pandur: nije :))))
Sto ako sam pandur ? Da te ne pojurim zbog te droge na kojoj si bio dok
to sam pisao pri chistoj svesti i zdravoj pameti.
zanimljivo. Samo.. nije mi bas jasna tematika. Kompozicija je definitivno
neobicna..
Fijaker Stari
2004-09-07 18:52:26 UTC
to je dadaizam
DeWoYchEetza
2004-09-07 19:45:55 UTC
"Fijaker Stari" <***@mail.ru> daje svoje komentare:

#> Sto ako sam pandur ? Da te ne pojurim zbog te droge na kojoj si bio dok
#> si ovo pisao :
#
#to sam pisao pri chistoj svesti i zdravoj pameti.

Ne bi se bas reklo :]
--
Trust I seek and I find in you
Everyday for us something new
And nothing else matters
dinosaur
2004-09-08 10:54:35 UTC
On Tue, 7 Sep 2004 12:36:42 +0200, "Fijaker Stari"
Post by Fijaker Stari
Post by Celt
Kladim se da ti je na zidu okacen Rembo ili Malarme
ma, jok. posteri... a kada se preselim mozhda okachim i neku
umetninu.
LOL
Znaš li ti šta si napisao? ;)
Nemanja Simovic
2004-09-05 20:44:15 UTC
Post by Fijaker Stari
A, vidi ti novajliju... Ne, brini, samo ti prati usenet, pa cesh se navici i
na vece poruke od ovoga. Je li, kako ti se svidja ???
Nisam ja novajlija. Pratim svega 4 grupe. Ali sam te primetio na
yu.forum.politika da si aktivan dosta. Tu grupu sam od skoro poèeo po malo da
pratim.
Fijaker Stari
2004-09-07 10:34:33 UTC
Post by Nemanja Simovic
Post by Fijaker Stari
A, vidi ti novajliju... Ne, brini, samo ti prati usenet, pa cesh se navici i
na vece poruke od ovoga. Je li, kako ti se svidja ???
Nisam ja novajlija. Pratim svega 4 grupe. Ali sam te primetio na
yu.forum.politika da si aktivan dosta. Tu grupu sam od skoro počeo po malo
da
Post by Nemanja Simovic
pratim.
ma, kako ti se svidja ???
Nemanja Simovic
2004-09-08 08:09:11 UTC
Post by Fijaker Stari
ma, kako ti se svidja ???
Ne mogu da ti kaŸem kako mi se sviða kada ne razumem ¹ta si teo da kaŸe¹. Ne
vidim smisao. A forma... Je li ovo proza ili poezija? Nisam nigde video rimu
tako da je ovo drugo. Malo je navrat na naos pisano, barem mi se èini tako.
Fijaker Stari
2004-09-08 12:40:41 UTC
Post by Fijaker Stari
ma, kako ti se svidja ???
Ne mogu da ti kažem kako mi se sviđa kada ne razumem šta si teo da kažeš.
Ne
vidim smisao. A forma... Je li ovo proza ili poezija? Nisam nigde video rimu
tako da je ovo drugo. Malo je navrat na naos pisano, barem mi se čini
tako.
To je dadaizam: napishesh prvo shto ti iz podsvesti dodje na pamet...
Celt
2004-09-08 18:17:55 UTC
Post by Fijaker Stari
Post by Nemanja Simovic
tako da je ovo drugo. Malo je navrat na naos pisano, barem mi se èini
tako.
To je dadaizam: napishesh prvo shto ti iz podsvesti dodje na pamet...
Aaaa..., pa cini mi se da si ti malo, momce, pobrkao loncice. Doticna
metoda se prvo primenjivala u psihologiji, prvenstveno kod Adlera, da bi
se prodrelo u podsvest mentalno obolelih pacijenata, a docnije je preslo
u knjizevnost jerbo su pisci poput Zole i Igoa bili ludi (zanimljiv izbor
reci, slozices se) za ovako necim, pogledaj samo tematiku njihovih
kenjizica ;) Dadaizam je avangarda i javlja se u slikarstvu ! Ovo o cemu
ti navodno govoris je, koliko se secam, naturalizam. I nisu oni lupali
gluposti tek tako, to sto si ti tako shvatio, to je tvoj problem. Oni su
prvo pisali stranice i stranice nerazumnog teksta da bi posle to
klasifikovali u kakvu-takvu celinu.

Ovo tvoje je - glupost :) A ako si bas zagrizen za to da piskaras nesto,
onda te ove kritike nece naljutiti nego ce ti pomoci. Toliko.
DeWoYchEetza
2004-09-10 16:46:02 UTC
"Fijaker Stari" <***@mail.ru> daje svoje komentare:

<snip/svasta>

#To je dadaizam: napishesh prvo shto ti iz podsvesti dodje na pamet...

E to tesko, uzmi Vujakliju u ruke pa vidi.

Podseti me na bivsu profesorq srpskog, i ona je imala obicaj da prica te glu... pametne stvari :>
And nothing else matters
nemesis
2004-09-17 21:55:29 UTC
devojchice pa ti slushash metalicu ?:)
Fijaker Stari
2004-09-22 15:09:36 UTC
Post by nemesis
devojchice pa ti slushash metalicu ?:)
rokash maloletnika, a perverzni matori gundelju ? ;)
pokushaj sa ovim: "devojchice, zhelish li da probamo
sodomske grehe ?"...
--
Fijaker Stari, gospodin sa sheshirom i shtapom.
mailto:***@mail.ru
nemesis
2004-09-22 21:21:47 UTC
Post by Fijaker Stari
rokash maloletnika, a perverzni matori gundelju ? ;)
pokushaj sa ovim: "devojchice, zhelish li da probamo
sodomske grehe ?"...
to sodomske mogu samo stobom :) ... al sori no ken do ... nije moj stil
:))) ...
elem... maloletnik ... teshko :)
Fijaker Stari
2004-09-23 17:17:34 UTC
Post by nemesis
Post by Fijaker Stari
rokash maloletnika, a perverzni matori gundelju ? ;)
pokushaj sa ovim: "devojchice, zhelish li da probamo
sodomske grehe ?"...
to sodomske mogu samo stobom :) ...
a, je s' ti chuo nekad za analni sex ? :())))))))
je s' probao nekad da joj krnesh zhvaku u macu ?
onako, par puta... znash, sve to shto joj radish sa
macom mozhesh i sa chmaricem :())))))) samo,
pazi, morash da je klistirash u pravo vreme...
morash da joj ga dash po deep clean-u !
malo lizni, malo gurni, malo guraj dok se ne otvori,
a onda mozhesh da grichash, da navlachish...
ma mozhesh da joj krnesh zhvaku... :())))))
najbolje da nabavish neki papirus izronjen iz Sodome
na sajmu antikviteta :())))))))))
i tako, dash joj ga po guzi...
Post by nemesis
al sori no ken do ... nije moj stil
:))) ...
"to sodomske mogu samo stobom :) ... "
Post by nemesis
elem... maloletnik ... teshko :)
a lolla ??? :()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
dobro, mozhda samo teen...
izvini shto te trujem razvratom k'o shvabe
poljake... :())))))))))... ali, eto, lepo je kad chovek
nadje nekog da se ispricha sa njim o takvim
stvarima...
--
Fijaker Stari, gospodin sa sheshirom i shtapom.
mailto:***@mail.ru
Fijaker Stari
2004-09-23 17:28:28 UTC
Post by Fijaker Stari
Post by nemesis
Post by Fijaker Stari
[...]
samo, pazi, nemozhesh ako je bila nevina... i sl...
morash uvek prvo da je utrenirash... malo dok ne postane
razvratna... prvo malo spermica u kosu... da se utrenira...

mailto:***@mail.ru
RibicE
2004-09-24 08:35:52 UTC
Post by Fijaker Stari
Post by nemesis
devojchice pa ti slushash metalicu ?:)
rokash maloletnika, a perverzni matori gundelju ? ;)
Maloletnika?!
Je l' ti razliqjes polove, ono, znas, muski, zenski, ili pojma nemas sta
saljes?!
Post by Fijaker Stari
pokushaj sa ovim: "devojchice, zhelish li da probamo
sodomske grehe ?"...
A da probam ja sa ovim `zelis li ti da te devojchica razapne da
pentagram?`
--
V I C A R I V S F I L I I D E I
5 1 100 1 5 1 50 1 1 500 1
Fijaker Stari
2004-09-05 11:49:00 UTC
Usput, zaboravih...

<pechat>
Copyright (c)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
</pechat>
Post by Fijaker Stari
Dadaistichka :))))))))))
--

Fijaker Stari, gospodin sa sheshirom i shtapom.
mailto:***@mail.ru
Fijaker Stari
2004-09-07 13:38:00 UTC
Post by Fijaker Stari
Dadaistichka :))))))))))
Mala dadaistichka tema
Ding-dong. Dobar dan, gospodo Beverli Hils.
Lep dan danas,
jao, kada ce ljudi i njima slichna bica
vec jednom shvatiti i zauvek dici ruke od
mene ??? psihijatri nikad nece, to je sve
sam go imbecil...
--
Fijaker Stari, gospodin sa sheshirom i shtapom.
mailto:***@mail.ru
Fijaker Stari
2004-09-07 15:51:11 UTC
Post by Fijaker Stari
Post by Fijaker Stari
[...]
a, ja sam samo zheleo da odem u manastir,
pa zatim u pustinju... kad se pojavishe psihijatri...
jeste li raspolozheni za josh ???

--
Fijaker Stari, gospodin sa sheshirom i shtapom.
mailto:***@mail.ru
DeWoYchEetza
2004-09-07 19:45:55 UTC
"Fijaker Stari" <***@mail.ru> daje svoje komentare:

#jao, kada ce ljudi i njima slichna bica
#vec jednom shvatiti i zauvek dici ruke od
#mene ??? psihijatri nikad nece, to je sve
#sam go imbecil...

Sta? I njih posecujes?
And nothing else matters
DeWoYchEetza
2004-09-07 19:45:56 UTC
"Fijaker Stari" <***@mail.ru> daje svoje komentare:
#
#Dadaistichka :))))))))))

<snip/_nesto_chudno>

Ahem... na cemu si ti bio kad si ovo pisao?
And nothing else matters
Shadow
2004-09-08 07:15:29 UTC
Post by DeWoYchEetza
#Dadaistichka :))))))))))
<snip/_nesto_chudno>
Ahem... na cemu si ti bio kad si ovo pisao?
da se nadovezem...

I gde moze da se nabavi?
DeWoYchEetza
2004-09-08 20:11:19 UTC
Shadow <***@eunet.yu> daje svoje komentare:

#> <snip/_nesto_chudno>
#>
#> Ahem... na cemu si ti bio kad si ovo pisao?
#
#da se nadovezem...
#
#I gde moze da se nabavi?

E to zaboravih... daj 'vamo to chudo! ;))