Ima li Kuvara iz Vojske ?
(prestaro za odgovor)
Vaso
2004-09-29 14:26:57 UTC
Dajte molim vas napisite recept za vojnicki pasulj. Koji
zacini ? Stavlja li se imalo koncentrata paradajza, koje
kobasice, kojeg mesa, ostavlja li se u vodi noc prije
kuvanja ? Kako se zapravo pravi u vojsci ? Hvala.
Goran Jakupovic
2004-09-29 19:06:06 UTC
Post by Vaso
Dajte molim vas napisite recept za vojnicki pasulj. Koji
zacini ? Stavlja li se imalo koncentrata paradajza, koje
kobasice, kojeg mesa, ostavlja li se u vodi noc prije
kuvanja ? Kako se zapravo pravi u vojsci ? Hvala.
Onakav pasulj kakav sam ja jeo u vojsci, a i svaku drugu vojnicku hranu,
niko normalan nece pozeleti da ponovo jede.

Recept je bio otprilike ovakav ;-):

Meso pokvareno ili same koske.Uostalom sto uopste meso da se mece.
Pasulj ako ima zizak tim bolje bice vise proteina.
Pasulj se naravno ne cisti pre upotrebe, ako zapadne neki kamencic nema
veze kazu da je to dobro za varenje - sem toga pasulj nece biti dobro skuvan
pa ce se tesko razlikovati kamencici od zrna pasulja.
Zaprska: pa malo neke ukvarene masti i aleve paprike i sta ispadne.