Zašto domaći Juznet forumi ponovo stiču popularnost?
(prestaro za odgovor)
Zurg
2021-10-02 15:49:09 UTC
Naleteo sam na ovu temu na EMZ forumu. Izgleda da Juznet postaje
popularan i kod nas.

http://www.elitemadzone.org/t507139-Zasto-domaci-Juznet-forumi-ponovo-
sticu-popularnost
Branimir Maksimovic
2021-10-02 16:14:36 UTC
Post by Zurg
Naleteo sam na ovu temu na EMZ forumu. Izgleda da Juznet postaje
popularan i kod nas.
http://www.elitemadzone.org/t507139-Zasto-domaci-Juznet-forumi-ponovo-
sticu-popularnost
Pastuj ovde shta pishe :P
ERROR - GREŠKA! Nemate dozvolu za čitanje. Proverite da li ste se registrovali
i ulogovali kao korisnik foruma. Proverite da li vam browser podržava COOKIES
sa ovog sajta. Proverite da li se tema koju ste pokušali da pogledate nalazi u
nekom od javnih foruma - moguće je da je obrisana ili arhivirana i u tim
slučajevima pregled teme više nije moguć.

netje da igra metchka na netchijem SAJT"y:P
ако ниси провалио овде можеш на ћирилици :P
--
7-77-777
Evil Sinner!
https://github.com/rofl0r/chaos-pp
Zurg
2021-10-02 20:02:16 UTC
Post by Zurg
[...]
У праву си, ради ћирилица :) Пишем ја и латиницом, ћирилицу потенцирам на
ЕС зато што је забрањена. Нисам очекивао да ће тако брзо да избришу пост.
Написао сам да сам после дужег времена отворио yu.forum и да сам се
изненадио да има више постова од ЕС. Закључио сам да је то тако јер људи
не желе цензуру :)
Branimir Maksimovic
2021-10-03 00:43:35 UTC
Post by Zurg
Post by Zurg
[...]
pa то, ако човек са просечном интелигенцијом сматра да си нормалан,
онда знај да ниси ништа постигао :P